Smoothie och Shrek.

Hej!
Nu har Shrek kommit, eller ah, hans tåg var här vid kvart i ett, då blev det att handla mat och alkohol.
Han och Emil har druckit en del bärs redan medan jag har vart nyttig, lite för nyttig.

Vid sex drog jag iväg till träningen, det visar sig att det bara var jag och Astrid där, förutom tränaren då..
Så det blev ett pass fyllt av skratt, slag och fall.
Vi övade lite grejer vår tränare endast sett på youtube, den tekniken funkade ^^
Jag slog mig med en vadderad batong så jag (nästan) fick näsblod och sen övade vi lite fallteknik.
Efter träningen var jag sjukt hungrig men vi skulle äta lite sent så jag tänkte göra smoothie, det gick skitbra och blev gott som bara den.. enda nedslaget är att min mage är så sjukt mätt efter nästan två liter men det är väl smällar man får ta, antar jag.


Peppar för imorgon då det är 60-talskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0