Rock n roll all night!

Igår kom Kalle hit, Emils bror.
Vi tre, Astrid och Simon drog iväg till Kalmar för att gå på Club Live's första kväll.
Efter en del missförstånd hittade vi dit och festen var igång. Ett superpeppat liveband från Kungsbacka, Göteborg spelade. Vi drack Cosmo och dansade loss!

Idag har jag och Emil bestämt att vi ska ta lite tid för oss själva bara vi två.
Så vi bokade hotell igår och ska snart åka dit. Myspys!

Köpte Nikki Sixx's biografi i veckan, shit vad den mannen har knarkat!
Det fascinerar mig att han fortfarande lever, det fascinerar nog de flesta när jag tänker efter ^^
Läsvärd bok och lättläst är den med.
Började läsa lite igår och nu har jag plöjt halva boken!

Nu ska vi springa till tåget!


Här kommer en halvkass bild på mitt hår med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0