Prat och skratt!

Ligger i sängen igen efter en dag av försovning, fika och skratt.
Jag vaknade halv tolv och kom på att jag skulle träffa Dan i Kalmar vid halv två.
Det blev att snabbt sminka sig och få i sig frukost då tåget gick vid kvart i ett.
Mötte upp Dan inne på Baronen och vi åt lunch med två av hans vänner. Han fick vara smakråd på en kjol och sen åkte vi och besiktigade hans nya bil. Inga anmärkningar alls så han blev stolt :)

Efter det blev det mer Baronen åt mig och Dan åkte till Oskarshamn.
Köpte ett armband och ett par nya leggings!
Provade även massvis med schyssta tshirts på New Yorker men det får bli en annan gång eftersom jag åker till Karlskrona i helgen.

Tänkte även skaffa en kompaktkamera som är smidig att få ner i handväskan nu när våren och sommaren är på ingång :)

Dan i sitt esse!

Snodde den här bilden på Dan. Den är från Bellas facebook.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0