20 januari.

Idag är det den tjugonde januari 2010 vilket betyder att jag och Emil har vart tillsammans i 37 månader. Vi har börjat på vårt fjärde år ^w^
FNISS! :D

Ah, vi har dock inte gjort något speciellt. Tänkte gått ut och fotat, men det blev aldrig läge att göra det.
Istället har vi ätit ägg- och räkmackor, spelat Trivial Pursuit med Louise och hennes pappa, käkat tacos och vart ute och gått.

Nu sitter Emil och skissar en uppgift och jag blev skitsugen på att skissa jag med. Det sket sig. Jag kan inte rita :/
Blev en skev Kirby som stod på scen och sjöng xD

Ska se om det blir lite Naruto kanske ^^

Kommentarer
Postat av: Louis utan e

grattis tötarna (:

2010-01-21 @ 16:44:35
URL: http://louisutane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0