Sunday, sunny Sunday.

Wow.
Igår skulle vi ha lite fest. Synd att vissa bangade >.<
Men vi hade kul ändå! Blev förfest här hos oss och sen taxi ut till Pukeberg där det var Pukebar.
Mycket udda folk där, halvkass musik emellanåt, slagsmål och äcklig öl men tänk att det kan vara kul i alla fall.
För det var det, vi dansade som galningar, emil var Fantomen på Operan, Jessica var Shaun the Sheep's mördare, jag var någon form utav 50-tals skådespelare, Wicke var Kirsten Dunst och Astrid stylade sig till hon i Flickan som lekte med elden ^^

På morgonen hade jag ju tenta, det vart något strul med den. Det var nog jag och kanske fem till som lämnade in den. Läraren hade inte lagt upp den där hon sagt att den skulle vara utan hade länkat till den på kurspresentationen. Rätt tiltande så, men jag tror att det gick bra ändå!
Fick ju för övrigt godkänt på grammatik-tentan från förra helgen! :D

Nu ska jag och Emil börja flytta in grejer i det andra rummet :)

Har några bilder från igår som jag kanske lägger upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0