Slö.

Slö är rätta benämningen på mig just nu..

Har hängt med Lawlo hela helgen (torsdag-idag) och haft det skitmysigt!
I torsdags begav jag mig till Hultsfred och vi softade och snackade lite och gick sen på förfest med hennes skolkompisar, sen blev det torsdagspub på Metropol. Lite folk men mycket bra musik! :D
Vi var väl hemma runt tre kanske, fick skjuts till centrum av två schyssta securitassnubbar, Ämma (Lawlos kompis) pajade knät och det gick inte att få tag i taxi så de ställde upp!

Fredagen var chill och vi peppade spelningar på kvällen, det var tre metalband som spelade. Min rygg var dock så sjukt sliten från dagen innan att den värkte och var så trött att jag fick gå hem efter den andra, satt och glodde på tv tills klockan fem på morgonen, då masade vi oss i säng ^^

På lördagen åkte vi hem till Nybro för att Kalle kom (och jag saknade Emil ^^ ).
Jag raggade fest med de få inbitna Nybro-borna jag känner men det var bara förfest så vi bangade.
Satt och spelade UNO och småsöp vi fyra istället.

Igår gjorde vi väl inget speciellt, färgade mitt hår, spelade UNO och åt Snickerskaka ^^
Jag och Louis tittade iofs på Dumbo innan jag gick och la mig.

Var rätt tråkigt att säga hejdå idag på morgonen/förmiddagen men men..
Nu har jag plockat iordning i våra rum typ (Läs samlat ihop all min smutstvätt) och pluggat i typ en timma sammanlagt.
Emil borde vara hemma rätt snart men man vet aldrig ^^

Åker för övrigt hem till helgen.
Pappa fyller år idag så vi ska fira honom, samma dag vi firar honom fyller ju Carroh år.
Så jag är pepp!

Slänger upp lite bilder på Lawlos två knäppa katter!


Kitten, som för övrigt löper, tycker om att äta vatten från badkarstappen.


Hon tycker också om att rota i väskor.


Och sist men inte minst Kitty, som är Kellys dotter, älskar att sno tops och busa med dem.
Hon blev helt bananas när hon snott en från handfatet. Jävligt skillad är hon, vi hade tops i en plastpåse och hon lyckas sno EN utan att riva ner påsen eller riva ur fler tops ur den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0