Reeeekor!

Nu ligger det lite fina räkor på tining. Ska bli awesome, räkmacka is the shit <3

Har precis pratat med Mamma i telefon, uppdaterat mig lite så att säga. Tydligen har min moster och hennes exman ägt en kiosk, min syssling ska kanske söka bagarutbildning och min faster har fyllt år.
Fan, får lite dåligt samvete när jag inser hur lite koll jag har. Måste skärpa mig!
Tänkte att jag ska skriva ett brev till min farmor och min faster imorgon. Farmor har jag inte träffat sen januari och min faster sen.... eh, min kusins dop för två år sen tror jag. Och just den fastern (har tre) brukade jag spendera varenda lov hos fram tills jag var 12-13 ungefär.

Blev inget plugg innan, får bli imorgon istället. Då har jag hela dagen på mig för Emil är i skolan till fyra.
Nu ska jag fortsätta spela Sonic Heroes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0