Don't you wish?

Jag är glad.
Så sjukt underbart att få känna lugnet komma tillbaka efter kaoset :)

Ptja, i helgen var jag ju hos Emil. Åkte ner i torsdags och stannade tills igår.
Torsdagen gick ut på att strosa lite i Kalmar och ta en fika med Dan och Åsa medans Emil var på möte.
I fredags så chillade jag och Emil rätt rejält, lagade god middag och glodde på Animé. :)

Lördagen bestod av en resa till Öland med Astrid och Lise-Lott, det var fett mysigt fastän vi missade att slottet var på gångavstånd ^^
På kvällen gick vi ut till Astrid för att glo på film med ett gäng.

Igår bakade vi egen pizza och bjöd Louise och Jessica på den, blev faktiskt helt okej :P

Idag händer väl inte så mycket, ska ner till farmor och lämna lite post. Sen blir det gymet ikväll!

Imorgon är planen att dricka te med Mella ^_^


Kommentarer
Postat av: david

ah så mysigt din helg lätt.

Jag vill med träffa Dan :(



Ha det bäst

2009-09-28 @ 17:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0