Don't you!

Nu var denna dagen avklarad :)
Jag och Emil har vart i Kalmar och strosat runt mest.
Först anlände vi och gick i stort sett direkt till Kullis och fikade. AWESOME! Fastän det var nästan fullt ^^
Efteråt gick vi till diverse leksaksaffärer och klädaffärer, på H&M hittade jag en hoodie som blev min :)
Runt fem-snåret blev vi hungriga så vi letade efter någonstans att äta, jag var sjukt sugen på sushi, men det blev öl och mini-buffé på O'Learys istället ^^

Nu är vi hemma igen och softar, Emil provar sitt senaste DS-spel och jag chillar :)

Ska få massage sen också ska vi titta på Scrubs :D


Jag saknar sommaren :(
Här är en bild från den veckan vår vänförsamling var i Hillerstorp och lekte ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0