A song in my heart.

Här sitter man i Nybro då. Emil spelar DS och jag är sentimental ^^

Igår åkte jag och Emil in till Kalmar, han skulle jobba och jag träffade Elin :)
Vi tog en fika på Corner först och satt där i en timma typ. Sen åkte vi upp till hennes lägenhet och peppade Sjösjukan :)
Väl där såg vi en kille Elin inte ville träffa, folk dansade  på borden och jag och Elin lekte lesbiska för att jag skulle undkomma ett slisk ^^
Höll även på att ramla i trappan, då träffade vi en tjej som var jättesnäll och tyckte om mina glas ^^
De i entrén var även generösa nog att låta oss göra egna stämplar :p

Man vaknade upp idag och ställde tillbaks klockan, vilket gjorde att jag vaknade vid åtta ><
Har i stort sett suttit framför datorn sen dess ><
Men men ^^

Imorgon ska vi in till Kalmar för att gå på IKEA och fixa gäst-leg till Halloween-sittningen nästa helg :)

WUPWUP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0