Inside out.

God morgon!
Eller något? Jag har vart uppe sen nio idag ^^
Sov ungefär 12,5 timmar inatt, det var himla välbehövt!

Sitter i min mosters lägenhet och softar, har tagit en dusch och lyxat lite med massa krämer och sånt där :)
Har precis bränt ut Shakiras nya och ska lyssna igenom den tänkte jag. Har velat göra det ett tag nu.

Än har jag inte hunnit klä på mig men ska göra det nu.
Har även planerat att klinka lite gura och laga mat här. Kanske till och med sy om en tshirt, om jag lyckas lista ut hur jag ska göra ;D

För kvällen är planen att dra till gymet. Ska nog träna lite?! :O


Kommentarer
Postat av: Fästmö Pernilla

Hej! Jag har ställt en fråga på min blogg som jag gärna skulle vilja ha svar på.. Skulle vara roligt och gulligt av dig om du ville delta :) Ha en bra dag.. Kram

2009-11-16 @ 12:24:49
URL: http://wedcor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0