No technology.

Jahapp, ännu en vecka till ända.
Tiden flyger fram nu :s

Här är ett litet schema för de som är nyfikna:
1, Projektarbetet strax färdigt. Förbereder inför redovisningen tills på måndag.
2, Tävling ikväll och imorgon. Asil kommer ner och ska tävla hos oss idag :D
3, Kanske fotar Sahara Hotnights imorgon, har inte bestämt mig ännu.
4, Ska fota Doublerounds på söndag. Jag ska få äran att ta deras bilder till Albumomslag osv :)

5, Måndag projektredovisning.
6,Tisdag tenta i Religion A.
7, onsdag. hum, det var något mer då -.-
Utöver detta MÅSTE jag göra en portfolio till Ava samt skicka in bilder till Västbo Andan och göra färdigt arbetsprover till Kalmar.

Snart är det Kristi Himmelsfärd, då kanske jag ska med på scoutläger. Fast jag ska tatuera mig på torsdagen där så får se.. TATUERING <3

Snart är det studenten. Efter studenten är det balen. Efter balen har Peset studenten och efter Pesets student firar jag och Emil två och ett halvt år ^-^

Får se vad som händer till hösten. Jag får nog inget slutbetyg så det blir väl att söka jobb, få en pissed off pappa och plugga komvux -.-

Jaja, ska snart gå till skolan och göra foldrar. Jag får göra mina passe-par-toutes hemma istället.
><


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Spännande, vad ska du tatuera för någonting? Jag gjorde en ny igår :)

2009-05-08 @ 20:52:26
URL: http://alexandrabengtsson.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Låter nice, kommer nog smärta en del dock om du ska ut mot sidan, talar av egen obehaglig erfarenhet ;) Jag har bara gjort en då härom dagen, tar ju ett tag att spara ihop 3000 spänn tyvärr. Blev en ormtjuserska, skitsnygg. En tjej som har en orm slingrandes upp vid varje arm, ungefär samma stil som på mina andra fast svart-vit den här gången!

2009-05-09 @ 18:31:57
URL: http://alexandrabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0