Helgen.

Sitter i bilden, jag borde egentligen stå i labbet nu och fiffla, MEN JAG VÅGAR INTE!!!!!
Gah!


Jag måste även till Jolka idag, men egentligen vill jag dit imorgon.
Fast det går inte eftersom jag har lovat linnea att träna gradering med henne och hon kanske vill kasta mig så därför måste jag vara kvar i dojon och då kan jag inte /hinner inte ta mig till anderstorp innan jolka stänger.
Man kanske kan åka dit på dagen? men då måste jag ta mig tillbaks till gved...
Hm ><

DRAMAQUEEN!

Tja.
Carroh! Hitta  på någonting i veckan? :)

Ehm, tja.
Supa till helgen <3

På tal om helg. Förra veckan var det långhelg det innebar mycket drickande.
Onsdag- Hos Rasmus med några roligt brydar och roliga poika! :D
                 Jag sov hemma med mamma, smörgåstårta är bra fyllemat :*
Torsdag- Chillgrill på Sörgården med typ P, Max, Clibbe och Parroh.
                 Gratisfylla :D
Fredag- Lyckades övertala Mange att vi fick dricka där jag och clibbe. Sen kom En kompis till Clibbes farbror och Robban. Epic fylla :)
Lördag- Fest hos Mange med massa roligt folk. SKITKUL! :D En av de bästa festerna på länge :) Eller ah, jag tror det :)
Alla hade roligt och Sötnos var med <3

I söndags spelade vi rugby och jag var väl inte fräschast i stan om man säger så ^^


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du ligger i ;) Själv kan jag inte ens drick två dagar i streck.

2009-05-27 @ 10:24:52
URL: http://alexandrabengtsson.blogg.se/
Postat av: Jossan

gradering är ett klippsätt ;)

2009-05-27 @ 11:18:19
URL: http://jorra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0