Might be warmer there.

Blodbad, dildo och spyor.
Igår var lite äckelmagat om man säger så.
Men kul iaf :)

Först drog jag ner till Caj tsm med Sanna och där var Cajsa(ofc), Ebba och Debe :D
Vi kollade på melodifestivalsgrejen. Sen åkte jag till Bea.
(btw, sanna är underbar som kör måste make up for it!!!)

Hos Bea var det folk jag inte känner plus Emil P, Emil, Luffarn, Stefan, Linda, Lotten, Bea, Camilla, Max och Samuel.
Tyvärr slutade den festen i blodbad för en kille som fick åka plingpling-buss till Värnamo, men det är nog bra idag.

Jag och Camilla drog till parken där en tjej springer rakt ner i kön med sina vänner och SPYR! världens största och äckligaste spya. Usch ><

Sen dansade vi en massa, skrämde livet ur martin och dansade ännu mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0