Sidekick Girl.

WUHU!
San kom hit innan, vi chillade och spelade sjuan med Gunsan.
Efter det drog vi till Robert och hängde lite med honom och Eddie.
Det slutade med ett spontandopp ute i Alanäs för min, Eddies och Roberts del.
Clibbe, Parroh och Pella hakade för att titta på :)

När vi droppat Clibbe släppte Robert av mig nere vid replokalen så jag fick vara social med mina boyzzz.
Mange spelade in bas och Robban recade, typ iaf. Sen var Pelle med som moraliskt stöd.
Det fanns slitz och läskiga nattfjärilar.

Men ah, nu är jag hemma igen.
Vill ha bilderna av madde, men den fisen är inte online :/

Ska försöka bli trött, fast det kommer nog inte att gå.

Puss och Haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0