Alldeles för kalla.

Urholkad, likgiltig, vad finns det mer för synonym?
Aja.

Ikväll ska vi parta :D
^-^

Igår var en relativt trevlig dag.
Först umgicks jag och bror en del.
Efter det Rolle.
Sen blev det hem och äta.
Gymet igen.
Träffade Karroh och sen åkte man till Sosso och var social ett tag med henne, Carroh och Ema. :)
Mysölarna! :D

Efter det cyklade jag ut i skogen till Göran och drack kaffe. Skitkul! :D:D:D:D
Sen upphämtade av Robban och drog till mc-klubben ett par timmar :)
Trevligt folk är trevligt ^-^

Jag vill åka till skogen, någon som har lust att köra? ^-^


Tänkte att jag faktiskt bjuder på en av bilderna från i veckan, blir visserligen jävligt dålig kvalle men ah. T_T
Man kan se fler bilder på Manges FB. Vet inte om alla kan se dem, men ah. ^^


Kommentarer
Postat av: elin

var det såna kort du tog i vår lilla sandhåla? :P <3

2009-07-12 @ 19:05:25
Postat av: Emelie

Precis :D

2009-07-13 @ 13:12:30
URL: http://princesseva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0