Get knocked out.

Sorry för denna bloggtorka i helgen, men jag har verkligen inte orkat skriva något.
I fredags var sanna, emma och sofia här. Mysigt värre!

Lördagen började med att jag vaknade, körde mina morgonrutiner osv, sen drog Emil till Växjö med några kompisa och lämnade mig ensam med Kalle och Nina. Gjorde absolut ingenting på dagen men sen på kvällen myste jag till det med lite plockmat och ett glas vin alldels för mig själv framför tvn, under en filt.

Igår gjorde jag inget spännande heller. Jag och Emil åt sushi (Jag bjöd :o haha lol!) och det var skitgott, var tvungen att tvinga i mig den sista biten men det var ju så gott! ^-^

Idag åker jag och San till Gbg.

Ska även bestämma nytt möte med Ava ang. mina arbetsprover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0