Still alright with me.

Well. Idag har jag gjort lite av varje.
Samhällslektionen bestod till viss del av att installera sig i två olika klassrum då inget utav de står på schemat :P
Har vart lite social med Island och sen med Kim och Nic med...

Efter skolan drog jag, Emil, Stefan och Jennie till Chili Thai och åt :D:D:D:D <3
Därefter åkte jag och bröderna till Ullared och shoppade på Gekås (:
Vi var ju tvungna att besöka martinshop och passande nog ringde Dan XD
Ptja..

Efter att vi kommit hem därifrån har vi vart nere på Hela Människan och tittat lite, duschat och jag har lagt mitt första bud på Tradera. Det blev att buda på en Mötley-tröja OFC!!!

Jag är pepp på imorgon ^-^

Just nu sitter jag och lyssnar på gamla Dc Talk-låtar ^_^

Ska försöka få med mig Emil i sängen snart :D
Puss och God natt!

Kommentarer
Postat av: Latman

chili thai e skumt... -.-



hihi det kommer bara bra ideer från mig :D moahahaha

vi får göra upp en topp tio lista över vilka kakor som är godast så får vi ta o baka en i taget :D <3<3 Mums~

2009-08-28 @ 00:10:13
URL: http://latman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0