Same ol' Situation.

WAH!!
Igår var aaaaaaaaasdrygt! Har den segaste lotsen i historien, när Gabbe är en bättre lots så är det illa liksom :S

Men ah, satt och hade info i två timmar typ. Fick schema osv osv.
Efter det tog vi några cigg och hämtade ut böckerna, jag fick alla utom två. Naturboken måste jag hämta senast på torsdag för jag har lektion på fredag.. Sen Historiaboken får jag väl på den lektion antar jag (det är en kvällskurs)

Well, efter allt i skolan drog jag och Emil ner till centrum och fixade ett par ärenden.
Sen bar det av till Lager med Tommi. :D
Eller först åkte vi till Borås och hämtade hans bryd ^^
Emil shoppade ett par jeans och jag en tshirt :)

Vad hände mer igår? Ehm... Sanna kom hit och drack kaffe ett tag ^^ Sen åkte vi och hämtade upp Clibbe och handlade kalender åt mig ^^

Fick reda på en massa saker igår med.
Jag kommer att dö snart känns det som -.-

Nu sitter jag färdig framför datorn. Tur att jag inte behöver åka förrän om tidigast en timma T_T
Får väl hälla i mig lite mer kaffe :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0