Our last goodbye.

Ptja.. Emil flyttar inom två veckor och två dagar.. It sucks.. Jag har haft ångest varje dag över det här.
Så hej och hå, nej. Jag är inte pepp.. Sucks my balls..
--

Ikväll äre trappa ner och se Stormhold :D Jag är pepp! Som as! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Oj! Stefan skulle visst spela med ^-^ WUHU! Den snubben har man ju inte pratat med på väääldigt länge :/

Sitter och diggar Europe, softast i stan typ..

Känner att jag inte har något vettigt att skriva så ah.. Jag uppdaterar nog ikväll efter konserten :D

Kommentarer
Postat av: Alex

Stormhold verkar nice iaf :D Rock hard then :D:D



Haha Europe ee också nice ;D Har jag ju sett live ;)



Hehe behöver en blogg verkligen vara vettig ? För de är det ju itne många bloggar som är ;p

2009-08-14 @ 13:55:05
Postat av: Emelie

Ja att dem är, förutom att jag stör mig sjuuuukt mkt på dubbelpedalerna ibland så är de awesome :D



Haha, kanske inte.. men ändå ^^

2009-08-14 @ 17:51:22
URL: http://princesseva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0