Huvudvärk och SM.

Ursäkta att jag inte uppdaterat på en vecka o_O
--
Veteran-SM gick mycket bättre än förväntat. Allt bara rullade på och våra gamlingar håvade in medaljer (fyra av fem tävlande fick medalj). Rolle är värsta mediagubben för han har vart med i fyra artiklar på en vecka ^^

Imorgon bär det av till Halmstad för tävling.
Jag vet dock inte om jag kan vara med, har vart sjuk sen i måndags och har haft världens huvudvärk sen igår ><
JAG VILL TÄVLA!

Emil har intensivkurs i Halmstad, men kom hem igår <3
Han åker dock igen på söndag eller måndag ><

Jag var konstruktiv idag och gjorde färdigt min foto-uppgift :)
Vi skulle tolka ett valfritt musikstycke i bild och göra att bildspel med maximalt tio bilder.
Jag valde låten När det blåser på Månen med Kent och använde tio bilder.
http://www.youtube.com/watch?v=nvaWMU7AqW4
Länk till låten.
Jag är iallafall nöjd med arbetet och Sanna tyckte om det så jag får hoppas att AVA också gör det :)

Sätter in p-stav om en månad för den som ville veta med ^^
xD

Och jag hoppade av Spanska 1 i samband med historieavhoppet ^^
Nästa vecka är det Demonstrerande Tal på Retoriken som gäller.
Jag ska demonstrera hur Styrkelyft går till och Sofia ska visa en Karate-Kata.
JA! vi är sportnördar xD

Reklam för Självförsvaret som börjar på måndag också!
Uppsamling vid Sporthallens Entré 15,45!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0