Sven-Ingvars och Arton.

Hej och Hå här trodde jag att jag hade gjort färdigt mitt sven-ingvars-arbete men ack nej T_T
Jaja, det blir nog bra :)
Fick ett nytt sätt att se, tack Ava ^-^

Imorgon fyller jag år :D
Jag var med i tidningen igår.
Hade glömt att jag skickat in bild och skit till tidningen så lolbild på mig xD

Bli fotad av Cajsilinos idag med <3
Sen träna ^-^

Jaja, jag ska fortsätta med arbetet nu ^^
--
JUST DET!
glömde att ett det första jag ska göra när jag fyller arton är att sjukanmäla mig, LOL XD
sen drar jag emil och david till Stockholm :D
YEAY!!!!
Sen tatuerar jag mig på måndag med ju!
SHIT >< :D:D

Louis-Fis kom hem <3

Jaja, nu ska jag fortsätta min sista dag som liten och ovetande :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0