Sjöjungfrun.

Igår efter skolan blev jag tatuerad!
<3
För de som undrar hur det gick höll jag på att svimma när han hade dragit två streck med en sträcka på sisådär en centimeter T_T
Men jag tror det berodde på för dålig lunch och väldigt spänd och nervös.
Det var inte så farligt dock sen när jag kom in i det och med små korta utomhuslufts-pauser flöt det på ganska bra.

Det kommer en bild senare idag, har inte tagit någon egen än. Men brorsan får ta med sin mobil ^^
--
Ikväll ska jag på knytkalas vs filmkväll i Mission med scout. :D
-haha!
Den datorn jag satt vid i studierummet för sisådär en minut sen blev jag avstängd från av en datatekniker som sa att den spottar ut virus, det är säkert jag som lyckats med det eftersom det är min favoritdator T_T
men men, får hitta en ny favvo-plats :p
--
nu sådär på eftermiddagen har jag foto snart hoppas jag ^^
Carl och Ellen är i skolan och hälsar på, ska bara vätna på att Susanne blir färidg med minneskortläsaren så jag kan låna den och lägga in en bra bild på min tatuering!!!!!
:D:D

Jaja bajs och kiss för idag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0