Onsdag.

Tja,
jag tror det är onsdag? eller?
har ingen koll längre.
Jag orkar inte bry mig längre.

Uppdatering av veckan.
Måndags tog jag beslutet att helt och hållet sluta med judon, fick bryta efter att ha blivit kastad tre gånger och gjort lite framåtfall, kände av höften och den värker än.
Jag orkar inte bry mig.
Drog till Stefan och vaxade hans rygg. MOAHAHA ! :p
Han bjöd på tacos, det var gott!
Emil kom också.

Igår var jag i skolan på fotot, orkar som sagt inte bry mig.
Men iaf, Ava överöste mig, millan och Sofia med beröm om våra arbeten och vi diskuterade västboandan och utbildningsmässan.
Ava räddar mig från Ellen <3

På kvällen var tanken att jag skulle träna men det hanns inte med.
Skulle hem till David och glo på film.
Emil kom, Jessica kom och DAN KOM! :D
Efter filmen diskuterade vi maskeraddräkter ^-^
(till Elin: Jag har världens idé till Dans maskeraddräkt :D)
Vi åkte väl runt tio halv elva skulle jag tro.
Hem till Emil och åt lite.
Har börjat läsa Harry Potter igen <3
Det är ungefär det jag orkar med.
Läsa, röka och dricka kaffe.
Moget.

Idag har jag inte gjort så mycket.
Vaknade ungefär halv åtta och satte mig och läste.
Fixade iordning mig. Pallade till och med att föna håret.
Gjorde frukost på sängen till Emil.
Då failade jag mitt hår för det var varmt och skönt i sängen.
Får se om jag orkar fixa det igen.
Har skickat mass-sms till Nissarna om Disneykväll hos mig.
Hoppas att alla är pepp.
Har fått svar från Ebba, Carroh och Sosso <3

Sofia berättade via sms (eftersom jag inte orkar skolan) att hon köpt balklänning. :)

Nu ska jag försöka göra musikkårsplanschen som ska vara färdig på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0