Bepanthen och Choklad.

Igår hade vi filmkväll på Scout. Vi var en liten men glad skara.
Det var jag, Jajja, Tobbe, David och två tjejer som jag inte vet vad de heter än ^^
Tanken var att man skulle baka och ha med sig detta, alla som hade bakat (utom Tobbe som gjorde bullar) hade något med mycket choklad i.
Jag hade gjort chokladmuffins med krossade hasselnötter och riven blockchoklad på, Jajjas mamma hade gjort något som kan beskrivas som chokladsockerkaka med kolaglasyr (innehållet var sockerkaksbotten med kakaor och vit choklad och glasyren var något som liknas vid hemmagjord kola) En av tjejerna hade gjort negerbollar och David hade bakat Brownies :D
När jag och Jajja kommit till kyrkan fick vi reda på att den var uthyrd och vi fick ta och pallra oss ner till Finska Föreningen (jajja har kontakter ;D)
Vi tittade på Game Plan tror jag den hette. It was funny yes ^^
--
Tidigare igår hade jag foto och det var en väldigt lyckad lektion, Ava gav mig beröm för mitt temaarbete. Jag förberedde mig nämligen för delredovisningen vi ska ha på tisdag.
Sen satt vi och diskuterade och flummade (vi = Jag, Millan, Sofia, Magnus och Ava)
Hon är skitskön denna lärare ^-^
Hon blev nästan helt förstörd när hon fick se min tatuering :p
haha

Något som inte är roligt är dock att min rygg måste vara nerkletat 24/7 O.o
Men vad gör man inte ^^

Skolan börjar vid 11,35 så jag tänkte att jag skulle börja på mitt retoriktal nu :p
--
Känner mig förudmjukad!
Glodde på TV nyss och mitt i reklamen kommer en söt liten bebis med röd stjärt, vet ni vad morsan stryker på?!
BEPANTHEN!
MIN TATUERING OCH BABYRUMPA HAR NÅGOT GEMENSAMT?
BAJSBLÖJA-SKAV OCH TVÅ TIMMARS KONSTANT GENOMBORRNING AV HUDEN?
VAD I!!!!!???!
 
Visste iofs om det innan men man blir lite stött ^^

Iaf, har chillat idag. Skrivit lite retorik och bakat två plåtar muffins :D
En plåt med Äpple-Kanel och en med Banan :D

Ska åka till gymet och sitta där hela kvällen :)
Kan show-offa tatuering för alla då :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0