Barn och Vatten.

Okej, så här har det varit i helgen;
I fredags hände ingenting, vad jag kan komma ihåg. Eller jo, bastade på gymet och spikade mitt pers två gånger :D
Efter det så gjorde jag inte så mycket mer än glodde lite på när Emil och gänget spelade poker ^^

Lördagen bestod av YAHO-helg för barnen i kyrkan. Ville slå ihjäl tre ungar några gånger, men annars gick det bra :)
Pga denna helgen är mitt ben med i Vmo Nyheter ;D
Senare på kvällen var planen att åka till Emma och fira henne men det blev inte så :/
Satt hos Rolle med hans far och styvmor och fick mat :D
Sen bar det iväg till Gislaved ändå för att chilla med Linda och färga hennes hår.
Den kvällen slutade med brännvin special och tranbärsjuice hos Katja ^^

Försov mig till gudstjänsten på söndagen och glömde lämna tröjan, men får väl skicka den på posten eller något ^^

Planen för söndagen var att åka och bada i staden där allt är lite bättre, men det blev växjö istället.
Nina körde Kalle satt fram och jag,emil och Erik trängdes i baksätet ^^
___

Idag är det träna och plugga som gäller.

Har även börjat nedräkningen, två dagar kvar, en vecka kvar.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0