Rockenroll Blåa Ögon.

Jag vill se dom där skyarna igen.
Jag vill försöka igen.
Den här gången.
den här gången kanske världen förstår oss.

Rockenroll, blåa ögon - igen.
-Håkan Hellström, Rockenroll blåa ögon

Igår var jag med EsBd-folk i skolan till lite över åtta. Fasen vad kul, Susanne var stolt att de hade rekryterat en samhällare till xD
Aja, det var kul. det var jag clibbe, ebba, ema, madde, ebbas syster, hennes kompis och ena judo-tvillingen plus en kille till ^-^
Sen så sov jag hos Clibbe, sexsnack till klockan två är inte bra när man ska upp tidigt dagen efter ^^

Nu sitter jag på Sörgården och väntar på att klockan ska bli sex så att jag kan dra till David och spela sällskapsspel ^-^
Lyssnar på Krunegård, Kristian Antilla, Lenka <3 och Death cab :)

Lalalala
Jag är FLUMMIG! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0