Onsdag.

Snart är det helg! Eller nej, men nästan.
Till helgen åker jag till Eskilstuna för att gå på Planeringskonferens med SSF(svenska styrkelyftsförbundet) och det kommer suga röv.
Men aja, jag missar ju inget. NOT!
Ett, jag missar Ebbzors b-daypardey </3 och jag hatar mig själv för det.
Två, Jajja är hemma och jag kan inte träffa henne.
Tre, behöver fotografera och sammanställa mitt Gved-arbete, men icke då T_T
Fyra, det är säkert något mer jag missar men inte kommer på nu. Vet att det är mycket som händer i helgen. Tex DreamHack.

Idag blir det att träna de små pojkarna igen.

Nu ska jag vara djup.
Jag ångrar mer för varje gång jag har skrivit om Henne. Det är så absurt på något vis att lämna ut mina innersta tankar bara sådär. Vet inte om jag ska börja med dagbok istället när det gäller sådana funderingar. Men jag orkar inte skriva för hand, det är inte alltid jag har tid för det. Men vi får se. Jag kommer säkert att göra det igen, men det är bara för att ha någonstans att komma ihåg tankarna jag skriver. Jag tänker ju inte på att folk läser min blogg, men det är det faktiskt ju.

Nu blir det röka och fotografera lite.
Jag har ett hemligt fotoprojekt på gång <3 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0