Oj!

Jag har varit vaken i två timmar och har lyckats bränna mig på tungan tre gånger >< först på mitt te, sen min latte hur jag nu lyckades med det och sen på mitt rostade bröd ><
Har skinnflådd tunga deluxe xD

Aja, igår drog jag till David efter lite om och men, satt där till typ tjugo över sju och då tog jag bussen hem.
Satt och tittade på Idol tillsammans med mami, det fanns ju faktiskt riktigt bra röster där.
Dock hatar jag fortfarande den lilla äckliga snorungen som är låtsasemo >< xD
Men sen däckade jag i sängen vid nio och sov till tio :)

Ska försöka få tag i Clibbe och höra hur hon kommer hem till mig sen, om vi ska ta samma buss osv (jag har åkt tillbaks till Emil)
Mami var och handlade tjockisgrejer åt oss innan :D
Räkmacka och sen Smors <3 :D

Ska även lära mig att slåss på måndag :D
mihi ^-^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0