Gråsparven när hon sjunger.

Om jag kunde gömma mig
under vingen på gråsparven när hon sjunger
DJ stönar
men han e okej
Folk stannar å stirrar på mig
precis som barn som drömmer
kan vi drömma bort denna natten

När man är ung vill man bli hög
när man e ung man vill va hög
man vill va hög när man e ung

Stan har feber i kväll
Strålkastar ljusen bländar mig
Hon e fem på morgonen
Men alla har feber i öronen
Det gör inget om jag dör
För nu vet jag vad mina läppar är till för
Å jag vet att det är fel
men det känns så skönt

När man är ung vill man bli hög
när man e ung man vill va hög
man vill va hög när man e ung
när man e ung vill man bli hög
när man e ung
hög man vill va hög när man e ung

gråsparven när hon sjunger.
-Håkan Hellström

Kommentarer
Postat av: SaraDb

massa håkan :D

2008-11-16 @ 18:29:33
URL: http://getlostkittie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha ja :)

2008-11-16 @ 18:46:28
URL: http://princesseva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0