><

Pallade inte fota.
De sög och jag var fett opepp ><
Random brats från skåne som har gjort fyllelåt, som de dessutom kör playback.
Det är inte coolt.
Fattar inte att folk betalar för att se dem.
Dessutom var det ju bara gymnasiedisco, vilket betyder att de som kommer dit har en inkomst på 1050.-/månad.
Sen att de måste betala 120 spänn för inträde och garderob skiter de i.
För det är coolt att ha hört bag in box live.
För de fattar inte vad playback är.

Nervös inför imorgon.
T_T

btw, min kamera ska hämtas ut imorgon.
Snart har jag min alldeles egna älskling.
<3

Just ja.
Fick intressant samtal av min lots när vi var på Coffea.
Hon var söt.
Jag ska börja gå till skolpsykolog.
Intressant. Nej, tror inte att det hjälper.
Jag är för skeptisk.
Kommer sluta med att jag försöker analysera honom ist för tvärtom.

Nu kommer pappa snart och hämtar mig och Emil.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0