Möte.

Idag så sov jag ganska länge :)
Men kom på att tom jag skulle sova mer skulle jag försova mig till introduktionsmötet jag ska på idag.
Kommer att bli så~ kul!

Jag och Karroh var överambitiösa igår och färgade hennes hår.
Det såg bra ut igår iaf, får se hur det ser ut idag hoppas jag :S
Sen bajkade vi iväg halvvägs till Gislaved där jag gick en långrunda med David och Grimnir ^-^
Jädra knott!

men men, du blir det att klä på sig :)
Träning sen ikväll med :D
--
Nu har jag kläder på mig :)
Blev min svarta skjortklänning och grönsvarta Cheapmonday under.
Har värsta kontorslooken idag med läppstift och allt ^^
--
Hemma och mätt ^^
Heja smoothie och banan :D
Träning med!
Har träffat Carroh och Sosso lite idag med :)
Cykelvin=fittfylla :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0