Helgen.

Nu är själva helgen över. Iofs har jag sommarlov, men bara den här veckan med T_T
Ska ju bli gräsklippning för hela slanten kommande månaden T_T_T_T_T_T_T!
men ah, pengar <3
--
Lördags var det tävling på gymet och sedan hade Rolle grillfest! :)
Det var sjukt kul den kvällen, synd att vissa personer drack lite väl mycket bara :/
Kul var det iaf :D
Den kvällen började hos Rolle och slutade på Holmen, mellanlandade några timmar på lyckås hos Emil sen Hyland och till sist hemma hos en tant.
Det var ju inte bara jag, hängde med Karroh och Emil och hemma hos tanten träffade vi Görans mamma med xD det var ganska oväntat vill jag lova ^-^
Sen blev det Holmen med David, han och Jonas hämtade mig på Lyckås när de var på väg hem från Metaltown ^-^

Idag har vart en chilldag som inkluderat shopping i Gislaved xD (blev lite smink och ett par jeans <3)
Innan Gved träffade jag Vicky med och sen handlade jag en ny HK-kalender med värsta blinget och sen diverse pennor och sudd ^^
Sen judo och sen drog jag till gymet och snackade skit med Rolle och bröderna Thuresson :)
Värsta cool är jag.
Har gått barfota utomhus på asfalt första gången i år idag med xP för den som vill veta ^-^


men ah, imorgon ska jag ringa lite samtal till min kära chef och fråga vart jag ska vara på måndag ^^
kändes som en bra idé!

Nu ska jag gå och se Naruto <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0