Beck och mönster.

Hej igen!
Idag har det vart slappt.
Sov asdåligt visserligen.
Vaknade 5,30 av att det var svinkallt på mitt rum så gick ner och åt frukost då, men ah, blev trött ganska snabbt igen ^^
Mummu och Ouki har vart här en sväng med :) De är söta <3
Har vart duktig och tvättat lite mer idag med ^-^
Kom nyss hem från Hemköp, Carls kamera hade kommit :D:D
Ska iväg till Elin om en liten stund med <3
Sen blir det gymet med Karroh och typ slappa ikväll :)

Till helgen ska jag måla i M&O's lägenhet med, lovade pappa att vara lite effektiv, om han köper färgen och hämtar mig från träningen imorgon, så då fick han offra sig :)

Hittade bästa låten i min dator med, blev lite överraskad om man säger så ^^
Beck är drygt att tanka, fler seeders vill jag ha!
--
Btw, död åt den som stänger av min dator T_T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0