Stackebo

Sommarlov.
Har inte börjat lika bra som jag trodde.
Eller det har utvecklats på ett väldigt överraskande sätt, eller något åt det hållet.
Vad man nu ska säga.

Igår var jag och Karroh med Arvid uta i Stackebo och var fräscha :P
Heja elda tändsticksaskar och Arvids grillade marshmallow :D
Sen var det nice med massage med, woaw, jag har en aning ont i kroppen idag asså T_T

   Så fräsch var jag T_T

----------
Veckan har bestått av att
Måndag- Värnamo med Elin, sen träning
Tisdag- Vara med Karroh, sen fräsch på gymet och heja ut i skogen.
Idag- Ska ringa Elin snart, packa judogrejer och sen åka till judon med Karroh :D
Vi ska även träffa Säcken en stund i Gislaved :)
-----

I wish that I could be that radical.
I wanna be, I wanna be radical!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0