Helg och veckostart.

Helgen började med att jag och pappa drog och hämtade Charlie och Lawlo i värnamo! <3
Fy fasen vad glad jag var när vi träffades Louis!
Har saknat henne som satan!
Sen när vi kom hem drog vi till Carroh. Där var det folk :D
Tack för skitsoft kväll!
Fick även annat fint besök hos henne :)
Mys ^-^
På lördagen var jag och L&C med Karroh och sen när de åkte drog jag och Karroh till Gislaved och partade med chill folk nummer ett! :)
heja hatten som låg på Davids trapp xD
Tibbe och Tina hakade även :)
Assoft kväll där med trots min ångest T_T

På söndagsmorgonen gick jag hem till Anderstorp för att slappa djävulskt mycket ända tills Rolle kom hem och jag och Karroh tränade.
Efter gymet gick jag och mötte David på cykelvägen så gick vi hem till mig igen och typ lagade mat till mig ^^
Drog till honom och tittade på första Naruto-filmen. Dock somnade jag efter intro-storyn ^^

har vart sjukt chill helg :)
--
Måndagen gick ut på att dra sig till jobbet där vi typ inte gjorde någonting ^^ chefen har ju semester :D
Sen träffade jag Emil :) värsta picknick ju!
Efter det Judo tills man knappt kan stå på benen T_T
Tror jag gjorde 100 upphopp ><

Hittills idag har vi köpt kaffe, druckit kaffe och tja, glott youtube och skickat sms till P3 :)

men nu ska jag gå och tanka gräsklipparen och klippa färdigt en gräsmatta innan frukost ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0