Gräs och Vidskeplighet.

Hade glömt bort hus sjukt mycket det skvätter när man kör med grästrimmern T_T
Har gräs ända upp till naveln ju ><
Jag och Robin har vart sjukt effektiva, vi jobbade innan frukost :o ^-^
Så nu har vi bara lite kanter att klippa på ett område kvar, och gräsmattor med iofs, men de tar Robin med vrålåket :D

Emil, förlåt om jag sa konstiga saker igår kväll när du ringde, jag kommer inte ens ihåg att du hade ringt ^^
Heja sova djupt <3
Somnade någon gång mellan 19,30 och 20,00.
Vaknade kvart över åtta igår och insåg att jag hade somnat när jag läste.
Sedan vaknade jag runt ett av att jag hade glömt ta av mig kläderna :P
--
Igår var jag och Karroh på gymet tillsammans med Sanell och Martin.
Efter det testade jag en av mina nya bikinis ^-^
Vi drog alltså till Gläntan i anderstorp och badade, eller dök i två gånger var.
Karroh var feg och ville inte ^^

Nu ska jag nog återgå till jobbet :)
Puss och Hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0