Death Cab och Kaffe

Igår skulle vi (jag nina och sofia) klippa gräset i tokarp och gläntan.
Men Johan hade vart jätteduktig och klippt kort och typ nyss så vi slapp ^^
Kändes dock inte så värt att paya 24 spänn för att vara i anderstorp i en timma :p
Gunsan kom och hämtade mig på vägen till Sörgården sen fick hon köra mig till jobbet idag med för jag försov mig ^^

Helgen blir Hultan med Emil och fira Lawlos föllsedag, Tiny blir ju STOR! <3

Träna och bada ikväll, hämta elins ps2 med :)

Jaja, heja mig för jag har träningsvärk i axlarna efter att ha luggit på mage på Judon :D

As the blood runs red down the needle and thread
Someday you will be loved

You'll be loved you'll be loved
Like you never have known
The memories of me
Will seem more like bad dreams
Just a series of blurs
Like I never occurred
Someday you will be loved

-Someday you will be loved, Death cab for Cuties

Kommentarer
Postat av: e

HAHAHA Nej de blev nog lite fel xD

2008-07-31 @ 16:34:38
URL: http://teacoffeeandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0