Mja.

världens trevligaste tja, inte är det jag iaf.
Hade mitt tal idag, det gick okej, talet fick jag beröm för men kände själv att min röst gick på speed och jag var helt torr i halsen. Men ah, innehållet berörde fick jag höra en stund senare i oasen.
Rolle ska få talet i julklapp. Jag tror han kommer att tycka om det.
--
Nu ska vi snart åka iväg jag och Nina, hon har bajs (ja riktigt bajs) på sin judodräkt så hon ska låna en av judoklubben. Hon tyckte inte att det passade sig med en nerbajsade dräkt på graderingen xD
--
Elin och jag pratar lite på msn med, hon uppdaterar mig om sitt liv <3
Jag kom på att jag saknar henne väldig mycket!

Aja, orkar inte skriva mer.
Just det! jag har köpt två julklappar nu + ska betala in emas ikväll med ^-^
Sen drar jag och Sanna till jkpg imorgon för att shoppa loss :D



(Ja jag har gått på dass det senaste året.
Jag saknar läger <3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0