Inredning. TILL NINA

Eller något åt det hållet håller jag på med ikväll.
Som jag kanske har sagt byter jag och Emil rum på Sörgården nu så ah, jag fick typ fria händer ^^
Först kom jag hem från skolan idag, och ja, jag blev rörd av visa tal på retoriken (A)
Sen åkte jag och Emil till gymet, lina var där så vi snackade tatueringar och jag visade jobbiga magövningar :p
haha xD
Iaf, när vi kom hem därifrån snackade jag och Linda skit en stund för att senare börja plocka upp och sortera Emils all manga i den nya bokhyllan ><
Jga hittade då en foto-tidning i A3-format jag tog på on-track mässan i början av skolan. Där fanns en del fina fotografier som jag har satt upp på väggen, dock väldigt provosoriskt. Ska göra ramar och sätta upp om Emil tycker om dem ^-^
Nu har jag kaffepaus och ska väl försöka hitta på något mer att göra där inne.

För övrigt har jag fått nöjet att designa jajjas buss-blogg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0