Flyg lilla fjäril, flyg!

Just det, jag har fått tillbaks min Håkan-mani <3
upptäckte att jag saknade honom igår när jag skrev mitt tal ^^

"bli inte som jag när du blir stor"
"Lillebror bli aldrig som jag"
"Ta mig till kärlek, ta mig till dans"
"alla är högt över staden"
"Om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt "
" Uppsnärjd i det blå"
"dansar högt över varje lag "
"inget är logiskt, inget är magiskt "
"Dom har molnen i famnen "
"ord som mord "
"Vi kan le, men bara i sekunder"
"den där regnbågen"
"dröm om det ljuva livet"
"Kom igen, Lena"
"samlar drömmar i fickan "
"En hund som mig"
"Här kommer lyckan"
"kanske världen förstår oss"
"Stan har feber "
"en kyss att bygga en dröm på"
"du var aprilhimlen "
"Mississippi kan vänta"
"Häll ut havet ända bort till horisonten"
"du var solskenet"
"Oh hurricane"
"allt vi uppfann"
"Flyg lilla fjäril flyg "

Tja, igår satt jag och glodde håkan-citat till min nästa tatuering.
Det blev en del som jag kan tänka mig att göra.
Men det lutar mest åt något ur uppsnärjd i det blå, mississippi kan vänta eller Hurricane Gilbert.
För det är de låtar som berört mig mest.

men glo igenom listan och rösta vettja :D


Kommentarer
Postat av: Tiny

samlar drömmar i fickan, tycker ju jag :*

2008-12-04 @ 08:35:09
Postat av: Nina

hahhaa, kom att tänka på när du, jag och Kalle var i Göteborg för att du skulle få träffa Håkan och när vi står där i kön säger Kalle plötsligt: Håkan är bög! Sen höll du på att svimma i affären. hahaha, det var skoj

2008-12-04 @ 09:57:12
URL: http://ninalagerstedt.blogg.se/
Postat av: Clibbs<3

Alla är högt över staden helt klart :D kommer från en håkanhatar också xDD

2008-12-04 @ 10:19:49
Postat av: viita

"Här kommer lyckan", "Mississippi kan vänta", "inget är logiskt, inget är magiskt "



Något av dom. :P

2008-12-04 @ 10:55:00
Postat av: jajja

Uppsnörjd i de blå XD

2008-12-04 @ 23:10:19
URL: http://janinakerttuanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0