De vill vara som oss.

Okej, dåligt uppdaterat nu, men ah ^^

Igår var jävligt kul!
Först hade vi tävlingen på gymet och Kim kom dit och glodde och lite sådär :)
Sen åt vi julbord och Rolle bjöd på lite öl (då började mitt förfestande). Sen körde Daniel mig till gved och jag fick mitt vin av säcken, mötte upp sofia och sen drog vi till parkhallen.

Jag var så sjukt pepp att allting blev mycket bättre än det skulle vart annars. typ banden blev sena som fasen, men det var kul som fan där!
Sen drog jag och Sofia till parken vid ca halv tio för att få gå in gratis. Vid entrén mötte vi upp David och gick in.
Träffade massvis med folk där. Tex lotten, camilla, martin och joni.

Dock träffade jag Ludde, christer, call him whatevva xD
Elin förstår mig ><
Så här gick det till:
Sofia springer fram till en snubbe, david säger att de tränar ihop.
Sofia: C!!!! (och hoppar på en kille vid garderoben.)
Snubben: Hej sofia!!!!
De står och pratar lite och jag går fram till sofia.
Jag: Emelie :D
Snubben: C.:D Jag känner igen dig! :o
Jag: Va?! varför då? hurdå? (jag hatar när folk känner igen mig och jag inte dem)
Snubben: Jo det var såhär... Jag, Alex och matte.....
Då sprang jag. Jag har försökt förtränga honom väldigt länge nu också dyker han upp sådär! Fan vad världen är liten >< XD

Men ah det var kul igår.
Djn var bra och allt var perfekt. Martin var bra danspartner :D

Vi hörde lite av Stormhold med, fan var jag ryser av att se Oscar och Janne på scen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0