Cleanin' out my closet.

Lol, idag har jag städat och tvättat. BORING! eller det är lite terapi sådär, tills man tar paus. Jag blev skithungrig runt ett så jag gick ner för att äta lite lunch och fastnade vid vänner som senare blev just shoot me x2 ^^

Iaf, jag tvättade en maskin och tumlade den sen fick mamma sköta resten för jag åkte till Emil.
För er som har varit hemma på mitt rum vet ni hur det brukar se ut, jag är inte helt färdig, men lite framgång har jag haft :)

Här så har vi inte gjort något vettigt. ^^
Sami och Shrek kom hit och snackade skit med oss, Puff kom och färgade mitt hår och vi bytte våra julius klappisusar ^^ <3 PÖFFELIPOWER! ^-^
Ehm ah ^^
Sen bestämde vi oss för att beställa pizza eftersom imorgon är sista dagen för mig och Emil att äta onyttigt :S Så kvart i tio ringer vi pizzerian och femton minuter senare står den vid vår dörr :D
Så nu har vi ätit pizza och killarna har druckit ett par öl, (jag en xider) vi har peppat för imorgon, lärt varandra partytricks och skrattat så vi dör :D

Nu ser mitt hår ut såhär: (btw, färgade det brunt)
 

Och ett btw till, en av de få bilder som INTE är photoshoppade! inte ens lite :o HAHA suckers, that's the real me!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0