Circus.

Jag har precis laddat ner Britneys nya skiva, Circus.
Den är ganska bra. Läste i vmo nyheter att den skulle suga men den är chill :)

Har också laddat ner Timo's nya <3
Timo är alltid underbar, det finns inget att klaga på, mer än att jag lyssnar på honom lite för lite ^^

För er som undrar varför jag inte är i skolan så är det för att jag vaknade med världens huvudvärk och nästan feber. Var itne speciellt pepp på skolan då alltså ><
Men funderar på att ta ett bad och dricka honungste och friskna till.

Ska kolla igenom bilderna jag tog igår. Även om vi har gjort färdigt Gislavedsarbetet så fortsätter jag med det just för att feedbacken Ava gav mig fick mig att vilja fortsätta och arbeta vidare. Sen har vi haft fotomaraton som ska redovisas nästa vecka, men bilder skulle väljas och skrivas ut idag. Så ah.

Tänkte berätta att jag har hittat en tjej i min retorik-grupp som jag vill fotografera. Jag upptäckte igår hennes fantastiska ansiktskonturer när hon hade huvudet i en speciell vinkel.
Oh vad hon är söt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0