Chocken!

Okej, när jag kom hem innan och skulle hämta min post mamma sa att jag hade fått så fick jag världens chock!
I trappen låg det ett sånt där fodrat kuvert från okänt företag och ajg bara "shit vad i hela världen är det här?" och iaf, jag öppnar det också ligger det en lite voodoo-docka där i med en lapp som det stod en liten söt rad på från David. Så man kan säga att jag fick ett voodoogram :D det var gölligt tyckte jag iaf ^-^ måste bara inhandla något litet fint till honom med nu >< ^^
men får se vad jag hittar, eftersom stollen inte är hemma över jul så får han det efteråt :D

Jag tycker att alla ska rösta på rockbjörnar och P3 Guld-priserna! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0