Skolan.

Okej, nu är det snart exakt en vecka sen skolan började.
Otroligt spännande va?

Pajade min höft i söndags så jag har haft känningar i den sen dess T_T
Men ah ska till sjukgymnasten på torsdag :)
Hur det nu ska gå T_T

Jaja, Emil är världens sötaste :)

Hem ikväll och gymma.
Ska försöka skriva ut planscherna till självförsvaret idag med.
Hoppas jag hittar en fungerande skrivare!

Jaja, Bob tyckte om min Brännvinsflaska som jag ska använda i första graf-uppgiften iaf ^-^
Var lite osäker på det först, men det blir nog bra :)

Snart börjar skolan, jag vill inte.
Spanskan är lam, men men. Får väl se vart det bär.
Ska iaf ha godkänt i det har jag bestämt mig för!
Bara jag får reda på hur krångligt det är att skriva så löser det sig nog.

Just det!
Vi hajkade i helgen :)
Bilder finns på judokan.blogg.se (davids blogg)  och på bukowski.bilddagboken.se (Carls bilddagbok).

Måste skaffa nya headphones med T_T

Tatuering om mindre än två månader ^-^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0