Skola och naturligtvis Stress.

Idag började det.
Med förhoppningar och förväntan.
Tyvärr blev det inget som jag hade förväntat mig.
Så bekant miljö, men inget bekant ansikte.
Det enda jag kände mig trygg i var att jag såg Henne.
Läraren jag beundrar.
Att få ha henne i år igen är en lättnad, även att jag vet hur mycket som krävs i hennes kurs nu.
Men hennes sätt att lära, det är så skönt att vara i.
--
Pratade med Bob också.
Så nu läser jag Grafisk B och C.
Eventuellt ska jag läsa medieproduktion också.
Vet dock inte riktigt vad det innebär.
Men gör jag det kan jag lätt hoppa av historian utan dåligt samvete <3

Aja, träffade folk.
Och jag ska på Håkan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0