Lawlo och Regn

Helgen var UNDERBAR!
Fredags chillade jag, Emil och Carro hos Clibbe.
VIN-MASSA VIN-MERA VIN-ALLDELES FÖR MYCKET VIN!!!

Fint litet citat från ClibbClabb som vid uttalandet var fullkomligt nykter xP

På lördagen åkte jag och Emil till Hultsfred för att fira att allas våran Tiny har blivit stor <3
Underbart att  träffa henne, vi är ifrån varandra alldeles för mycket ='/
men ah, åkte tåget hem på söndagen, och sen chillade vi hemma hos Emil resten av kvällen.

Emil, jag vill att det ska vara du och jag för alltid.
--
Nu sitter jag på jobbet.
Har lunch.
Idag är en dryg dag, det ösregnar och vi har änsålänge endast burit lite datorer från garaget.
Tja, jag har målat lite fint med ^-^
Pojkrummet deluxe xD

Ikväll är det träning och sen kanske jag och Emil drar till David för att glo på anime :)
Får väl se hur mycket det regnar ikväll. ^^
Men det blir nog jättebra ^-^


Kommentarer
Postat av: elin

Jag saknar dig ;(

2008-08-04 @ 22:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0