KISS

Jag har Ellen i tre ämnen i år T_T
Mitt schema består av två sovmorgnar men dock slutar jag tidigast tre T_T
Men jag har ju två idrottslketioner i veckan <3
Plus foto med Ava :) sen har jag Pär i Psykologi A och Haarala i Retorik :)
Men Ellen den tjockisen har jag i tre ämnen, de tre tygnsta ämnena, Historia B (som jag kommer Faila och ta bort), Svenska B som jag kommer att få G i, hoppas jag och sist Svenska C och det kommer jag att faila för att jag har Ellen T_T
Men ah, har mitt foto och min grafiska att se fram emot iaf.

Så Trean here I come!


Kommentarer
Postat av: e

Ja oasen på onsdag låter kanon :)<3

2008-08-19 @ 22:19:18
URL: http://teacoffeeandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0