Barn och Ellen.

Något som är helt underbart är att jag nu bara har Ellen i två ämnen (svenska B och C).
Och hon har fått värsta fnatt och är för det första trevlig (mot mig) och har roliga uppgifter, eller så roliga som det går i Svenska! det är helt jävla ofattbart :D
--
Direkt efter skolan drog jag och passade barn of Doom from Hell!
Men de skötte sig bra, de slogs bara en gång och skrek bara på varandra tre gånger (en gång var ;P)
Första två timmarna halvsov vi alla fyra framför Disney Channel men sen drogs karusellen igång T_T

Imorgon börjar Veteran-SM de har förberett idag hela dagen.
Blev värsta nice!
Något mindre nice är att vi ska hålla på från halv sju-sju imorgon bitti tills typ tio-elva på kvällen :S

Jaja, sova vore ju skönt.

Emil är ju mindre nice och åker iväg halv tio för att flytta möbler.
Sen åker han till Halmstad på söndag och vi kommer inte att ses förrän nästa lördag då det är tävling i ovannämnda stad.

Kommentarer
Postat av: elin

Du är min<3

2008-09-04 @ 20:21:49
URL: http://teacoffeeandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0